مفهوم طراحي سايت صنعتي
طراحي سايت صنعتي بر مبناي استراتژي و اهداف پيش روي واحد صنعتي و كارخانه شما بنا نهاده شده است. به گونه اي كه همراستا با فعاليت شما، در عرصه پهناور اينترنت نيز وب سايتتان در جهت ارائه خدمات افزون تر و بهتر به مشتريان و نيز معرفي همه جانبه محصولات توليدي به كساني كه هنوز شما را نمي شناسند و در نهايت فروش بيشتر رخ مي گشايد.
هميشه به اين نكته توجه داشته باشيد كه طراحي سايت صنعتي ، معيارهاي موفقيت در بازار از جمله سرعت افزايش مشتريان، بالا رفتن درصد انتخاب كالاي توليدي شما از ميان كالاي توليدي مشابه ديگر شركت ها، افزايش ميزان شهرت و وسعت جغرافيايي توزيع كالا را به صورت يكجا نصيبتان خواهد نمود. قبل از ورود به بحث در خصوص شاخصه هاي طراحي سايت صنعتي تاكيد بر اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن نياز به تخصص هاي خاص خود دارد. بنابراين فكر كنم اگر اول شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.
طراحي سايت صنعتي و شيوه هاي نوين فروش
در گذشته به دليل كم بودن تعداد توليدكنندگان و فروشندگان يك محصول، مقوله فروش به راحتي انجام مي گرفت چرا كه مشتريان در ميان انبوه محصولات مشابه و برندهاي مختلف سر در گم نبودند و گاه به زعم خود و گاه در مواردي از طريق تبليغات شفاهي، كالايي را برگزيده و مي خريدند. براي توضيح فرآيند طراحي سايت صنعتي يك مقايسه كوچك كفايت مي كند. فرايند طراحي چنين سايتي به وضوح با فرآيند طراحي سايت فروشگاهي متفاوت است و اقتضاعات خاص خود را مي طلبد.
رفته رفته با پيشرفت تجهيزات صنعتي و افزوده شدن تعداد توليدكنندگان ، رقابت بين آنها بوجود آمده و كار خريداران نيز مشكل شد چرا كه بايستي از بين انبوه برندهاي يك كالاي مشابه، يكي را برگزينند از اينرو امر تبليغات و بازاريابي نيز شكل هاي متنوعي به خود گرفت.
بازاريابي از طريق رسانه هاي مكتوب و صوتي و تصويري، بازاريابي حضوري، بازاريابي مويرگي همه و همه تاكتيك هايي بودند كه در امر تجارت بكار گرفته شدند تا ميزان فروش را بالا ببرند.
هم اينك در قرن حاضر تار و پودهاي تجارت و بازاريابي به شكل سنتي از هم گسيخته و تجارت و كسب و كار از حصار زمان و مكان در آمده و اين با فناوري اطلاعات و صنعت آي تي ميسر شده است.
طراحي وب سايت صنعتي ، حضور هميشگي واحد توليدي را در بين مشتريان فراهم مي سازد و ارائه آگاهي در مورد محصولات پيشين و معرفي محصولات جديد را به سرعت تسرّي مي بخشد و بازاريابي اينترنتي را به منصه ظهور مي نشاند.
طراحي سايت هاي صنعتي وابستگي زيادي به صنعت خاصي كه در آن فعاليت مي كند دارد. براي مثال طراحي سايت صنعتي براي صنايع چوب شرايط خاص خود را دارد و طراحي سايت صنايع چوب كمي با طراحي سايت صنعتي براي صنايع داروسازي متفاوت خواهد بود.
اجزاي ساختار طراحي سايت صنعتي
از قسمت هاي مختلف كه در طراحي سايت صنعتي لحاظ و در سايت پياده سازي مي گردد مي توان موارد ذيل را برشمرد، البته ناگفته نماند كه اين موارد به صورت كلي بوده و با توجه به زمينه فعاليت هر شركت يا كارخانه صنعتي، اجزاي ديگري نيز قابل افزوده شدن مي باشد :
1 ) تاريخچه و معرفي كارخانه يا واحد صنعتي
2 ) معرفي خدمات
3 ) استانداردها و گواهينانمه و سرتيفكت هاي كسب شده
4 ) بخش محصولات به همراه تصاوير و مشخصات فني و ويژگي هاي آنها
5 ) طبقه بندي كالاها و زيرشاخه بندي آنها
6 ) نمايش محصولات مشابه و مقايسه آنها
7 ) اطلاعات تماس و آدرس شركت
8 ) مقالات و اخبار مرتبط با فعاليت شركت
9 ) ليست نمايندگي ها و خدمات پس از فروش محصولات
10) گالري تصاوير و ويدئو براي نمايش بخش هاي مختلف كارخانه و خطوط توليد
11) معرفي پروژه هاي در دست اجرا و معرفي پروژه ها و محصولات آينده
12) سيستم باشگاه مشتريان و هواداران
13) بخش ارتباط با مشتريان و نظر سنجي از مشتريان
14) ارائه سرويس پشتيباني آنلاين به خريداران
تبليغات درون متني/
اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحي سايت فروشگاهي و طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.
تبليغات درون متني
طراحي سايت صنعتي و صادرات
وجود مزيت ها و پتانسيل هاي صنعتي و توليدي كشورمان اعم از وجود گروه هاي صنعتي بزرگ و كوچك، صنايع نفت و گاز، معادن، صنايع غذايي و آشاميدني، قطعه و مجموعه سازي خودرو، صنعت كشاورزي و شيلات، چرم ، صنايع دستي و … همه موجب شده اند تا ايران از نظر صنعتي رتبه سي و پنجم جهان را به خود اختصاص دهد.
براي بهره گيري از از اين ظرفيت هاي موجود و همچنين راهيابي بيشتر به بازرهاي جهاني و رونق صادرات، بايستي همگام با شيوه هاي جديد فروش و صادرات ديگر كشورها گام برداشت. از اينرو سايت صنعتي چند زبانه براي معرفي كالاها و محصولات به بازار كشورهاي همسايه و اروپايي و ايجاد بستر فروش آنلاين براي آنها امري لازم و اجتناب ناپذير است چرا كه با داشتن پايگاهي منسجم در جهان اينترنت، علاوه بر بالا رفتن وجهه صنعتي كشورمان گام هاي رشد و شكوفايي و توسعه كارخانجات و واحدهاي توليدي كشور نيز شتاب بيشتري خواهد گرفت.
همچنين اين روزها بحث بر سر مفهوم بهينه سازي سايت زياد شده است. پيام آوا نيز به صورت تخصصي به اين موضوع توجه ويژه دارد. سئو سايت ها با كاربري هاي مختلف بر اساس الگوريتم هاي موتورهاي جستجو بسيار حائز اهميت است چرا كه از اين طريق آمار بازديد و ترافيك سايت بالا رفته و خواسته هاي مديران سايت تامين مي گردد كه پيام آوا در طراحي سايت صنعتي به اين اصل مهم توجه ويژه دارد.
پيام آوا، پيشتاز در طراحي و اجراي وب سايت هاي صنعتي و كارخانجات
شركت پيام آوا با به پشتوانه دانش و تجربه ي كارشناسان و برنامه نويسان خود، خواسته ها و نيازهاي كارخانجات و شركت هاي توليدي و گروه هاي صنعتي را شناسايي نموده و با توجه به نوع فعاليت آنها و همگام با اهداف آنها، اقدام به اجرا و پياده سازي وب سايت هاي كارخانجات و واحدهاي صنعتي و توليدي نموده و با بهينه سازي و افزايش رتبه و جايگاه ها اينگونه سايت ها در موتورهاي جستجوگر همچون گوگل ، افتخار همكاري با شركت هاي صنعتي و توليدي بزرگ را دارد. لذا جهت مشاوره و برخورداري از يك سايت صنعتي حرفه اي با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.
نكته اساسي ديگر اين است كه تمام مشاغل در دنياي مدرن امروز به مانند هر واحد تجاري نياز به طراحي سايت خواهند داشت. براي مثال مشاغل سنتي مانند صنايع چوب يا توليد چرم و مشاغل مدرني مانند بيمه و بورس يا شركت هاي فعال در عمران و ساخت و ساز كشور ( طراحي سايت عمراني) نيز نياز به طراحي سايت خواهند داشت. پيام آوا مي تواند به شما در هر شغل و حرفه اي كه هستيد بهترين طراحي سايت را ارائه كند.